fbpx
  • +380731011051
  • Чим Ви відрізняєтеся від інших?

    Основні наші цінності і відмінності від інших – це гарантія якості та клієнтський сервіс.

    Ми замовляємо товар безпосередньо на фабриках Китаю, прямо від оригінальних виробників, під своїм брендом. Що це Вам дає?

    Ми контролюємо увесь процес від виготовлення товару до його доставки до Вас. Саме тому ми можемо давати Вам гарантію якості (товар ми перевіряємо тричі, перш ніж висилати клієнтам) і вирішувати Ваші питання в той час, як інші не можуть.

    А чому не можуть? Тому, що більшості товарів, які Ви бачите в Інтернет-магазинах, у них самих НЕМАЄ!

    У них нема свого складу, увесь товар знаходиться на складах їх постачальників. І чим більший Інтернет-магазин, тим більше у нього цих постачальників для різних видів продукції. А буває, що і у цих постачальників ще є свій постачальник. Така собі драбина з посередників, де на кожному щаблі Ви втрачаєте свої гроші за оплату їх послуг. Ви ще дивуєтеся, чому вони не хочуть вирішувати Ваші питання чи обмінювати товар? У них крайнього не знайдеш!

    Як Ви думаєте, чому у таких Інтернет-магазинах практично однакові фотографії та опис товару? А ще буває, що річ, яку Ви отримуєте по Пошті, відрізняється від фото товару на сайті. Та якраз тому, що більшість хазяїв Інтернет-магазинів свого товару навіть в очі не бачили!

    Подібна ситуація особливо поширена на великих площадках типу Prom.ua.

    Звідки нам це відомо? Ми самі були постачальником для деяких з них=)

    Яка у Вас гарантія?

    Компанія FairyHouse гарантує повне повернення коштів за наданий товар за першим зверненням клієнта.

    Строк гарантійного періоду складає 14 днів.

    Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” товар належної якості можна повернути у магазин протягом 14 днів з моменту придбання, за умови, що Ви ним не користувалися взагалі, він зберігся у тому ж вигляді, у якому Ви його придбали.

    За умови належної якості товару, коли Ви ним вже користувалися (на відміну від сказаного у Законі), якщо товар Вам просто “чогось не подобається” і Ви хочете повернути його, ми також йдемо назустріч. Якщо з дня отримання товару пройшло не більше 3-х днів, ми повернемо Вам гроші, але будьте ласкаві оплатити вартість пересилки Поштою та повернути нам його у точно такому ж вигляді, як і отримали (з усією комплектацією і включаючи подарунки, які ми інколи від себе даруємо нашим клієнтам)! Це не стосується товарів, які Ви/Ваші діти пошкодили чи зламали. Це також не стосується тих товарів, на яких є захисна плівка, яку Ви при користуванні вже зняли. У таких випадках гроші не повертаються.

    За умови неналежної якості товару наша Компанія бере на себе зобов’язання обміняти товар або повернути за нього гроші, оплачуючи пересилку за свій рахунок. Будь ласка, при отриманні посилки і виявленні дефекту одразу ж звертайтеся до нас! Ми завжди перевіряємо товар перед відправкою і подібна ймовірність мінімальна. Але товар може пошкодитися при транспортуванні.

    Для того, щоб запросити повернення коштів за придбаний товар, Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним способом за вказаними контактами. Усі заявки розглядаються протягом 24 годин.

    Повернення коштів здійснюється шляхом переказу суми, за яку була придбана іграшка, на карту VISA/MASTERCARD або на карту ПриватБанку. Тривалість транзакції – від 1 до 3-х банківських днів. Ви також можете запитати повернення коштів за допомогою сервісу Форпост від Нової Пошти, але комісію за переказ коштів у разі належної якості товару Ви оплачуєте самі. У разі неналежної якості ми беремо на себе усі витрати.

    Після того, як Ви звернетеся до нас з питанням про обмін/повернення, Ви висилаєте нам іграшку назад сервісом Нова Пошта за наш/Ваш рахунок (залежно від причини звернення). Після отримання і огляду іграшки ми повернемо Вам кошти у період 1-3 дні.

    Яка гарантія на довговічність іграшки?

    Наша компанія гарантує, що Ви отримуєте від нас повністю робочу іграшку або ми беремо на себе зобов’язання щодо її заміни/повернення коштів. Скільки часу іграшка прослужить після того, як Ви її отримаєте, – залежить від того, як Ви чи Ваші діти нею користуватиметеся. Якщо користуватиметеся обережно, згідно з інструкціями, вона прослужить тривалий час.

    Ми не можемо контролювати Ваше використання товару. Ми продаємо дитячі іграшки, а не холодильники чи мікрохвильовки. До того ж, ціна наших іграшок доволі низька і доступна для більшості батьків. Тому дати Вам гарантію на вічне користування ми, звичайно ж, не можемо.

    За нашими спостереженнями, іграшки доволі витривалі, і акуратне використання буде найкращою гарантією їх довговічності. У будь-якому випадку, при виникненні проблем з іграшками, якщо у Вас зламається якась деталь і т.д., ми будемо раді допомогти у міру своїх сил. Ви завжди можете зв’язатися з нами будь-яким способом з перелічених на сайті контактів.

    Як перевіряються іграшки?

    Ми замовляємо товар безпосередньо на фабриках Китаю, прямо від оригінальних виробників.

    Ми контролюємо увесь процес від виготовлення товару до його доставки до Вас. Саме тому ми можемо давати Вам гарантію якості і вирішувати Ваші питання в той час, як інші не можуть.

    Кожна з наших іграшок перевіряється тричі, перш ніж потрапити у руки покупця. Перший раз – самою фабрикою. Другий раз – нашим інспектором у Китаї перед відправкою. І третій раз – по прибутті в Україну у нас на складі.

    Перш ніж відправляти людям товар ми завжди обов’язково його перевіряємо, тому ймовірність браку мінімальна. Але іграшка може пошкодитися дорогою до покупця при транспортуванні, тому при виявленні поломок чи дефектів одразу ж звертайтеся до нас! Ми несемо відповідальність і обов’язково вирішимо Ваше питання. Ви можете дізнатися більше у інформації про гарантію.

    Як оплатити товар?

    Для Вашої зручності ми пропонуємо 3 види оплати: через онлайн-банк, накладним платежем на Новій Пошті та готівкою. У кожного з них є свої переваги, Ви можете обрати той, який Вам підходить більше всього.

    1. Онлайн-банк. Ви можете здійснити оплату прямо на сайті при замовленні товару за допомогою карти VISA/Mastercard або Приватбанку. Це швидкий і зручний спосіб, що також допоможе Вам заощадити на доставці товару поштою, адже в такому разі Ви не будете платити за накладний платіж.
    2. Накладний платіж на Новій Пошті. Цей спосіб підійде тим людям, які не мають кредитних карт, не є клієнтами Приватбанку або просто не довіряють інтернет-покупкам і надають перевагу власній перевірці товару на Пошті, а вже тоді його оплаті. Увага: Нова Пошта бере за вартість послуги “накладний платіж” 20 грн. + 2% від вартості товару. Цю комісію Ви оплачуєте за свій рахунок. Будь ласка, переконайтеся, що товар Вам дійсно потрібен, а тоді замовляйте! Ми ставимо на товар на сайті нормальні адекватні ціни, а якщо Ви потім відмовляєтеся забирати його на Пошті, бо “Вам вже не треба”, ми зазнаємо збитків, адже тоді за повернення товару ми платимо в обидві сторони. Тому, будь ласка, давайте будемо чемними!
    3. Готівка. Цей спосіб Вам підійде, якщо Ви мешкаєте у нашому славному місті Бровари або поряд, і хочете самі приїхати до нас забрати товар. В такому разі ласкаво просимо!

    Які є види доставки?

    Доставка поштою у будь-який куточок України.

    1. Нова Пошта (35+ грн., відповідно до їх тарифів). При оплаті накладним платежем Пошта бере комісію 2% від суми замовлення + 20 грн.

    2. Доставка кур’єром (50+ грн., відповідно до тарифів кур’єрської служби). В основному користуємося послугами кур’єрської доставки Новою Поштою. У нас немає власного кур’єра, тому якщо Ви з Києва і Вам треба “от прямо зараз”, то у Вас є 3 варіанти: або самим приїхати за іграшкою до нас на склад у м. Бровари; або замовити у іншому магазині, який Вам привезе у той же день; або зачекати до наступного дня і самим забрати посилку на Пошті (або кур’єр Нової Пошти принесе її Вам додому сам).

    3. Самовивіз (безкоштовно, м. Бровари).

    А де ви знаходитеся?

    Наш склад розташований у м. Бровари, вул. Героїв УПА 3. Звідти йде відправка товару і туди Ви можете приїхати забрати товар самі при самовивозі. Бровари знаходяться фактично під Києвом, тому доставка рахується так само, як і з Києва: в усі обласні центри і навіть у районні центри суміжних областей доставка 1 день, у інші населені пункти – 2 дні.

    Скільки часу займає доставка?

    В усі обласні центри і навіть у районні центри суміжних з Київською областей доставка 1 день, у інші населені пункти – 2-3 дні, залежно від віддаленості. Якщо Ви робите замовлення до 16:00, то відправка Вашого замовлення буде у той же день, якщо пізніше – то на наступний день. У неділю Нова Пошта не працює, тому товар не відправляється. Але Ви можете забрати товар у нас на складі самі, якщо Вам зручно (м. Бровари). Щодо святкових днів, то відправки товару узгоджуються з графіком роботи Нової Пошти, якщо вона у цей день працює, то товар ми у цей день також можемо Вам відправити.

    Чи є у Вас знижки, акції, конкурси?

    Так, у нас є акції та знижки, вони постійно оновлюються для різних товарів, тому слідкуйте за змінами на сайті. Товари зі знижкою Ви можете переглянути на вкладці “Акційні товари”. На товарі зі знижкою також зверху стоїть червона позначка “Акція”.

    Також у нас є бонусна програма, приєднавшись до якої Ви отримаєте 10% знижку на перше замовлення. Щоб дізнатися детальніше і приєднатися, клікніть на синю кнопку “Приєднатися” угорі екрана.

    Щодо конкурсів, Ви можете слідкувати за ними у соцмережах. Підписуйтеся на наші сторінки Facebook та Instagram.

    Чи безпечні іграшки для дітей?

    Усі наші іграшки виготовляються з якісного матеріалу: екологічного ABS-пластику, силікону, дерева тощо. Вони безпечні для здоров’я дітей, не мають неприємного запаху і з них не лущиться фарба. Ми слідкуємо за їх якістю. Ви, як батьки, також маєте слідкувати за малими дітьми при використанні іграшок і купувати іграшки відповідно до їх віку. Для кожної іграшки на сайті вказаний підходящий вік дитини. Якщо Ви купуєте іграшку дитині, яка ще не досягла цього віку, то Ви робите це на власний страх і ризик!

    Вгору

    Приєднуйтеся до нашої бонусної програми і Ви отримаєте:

    -10% на перше замовлення (крім акційних товарів)

    Сповіщення про ексклюзивні пропозиції, акції та нові товари

    Участь у розіграшах призів та конкурсах

    Доступ до важливих статей про виховання і розвиток дітей

    Ваші дані у безпеці і ніколи не будуть передані третім особам.

    Дякуємо за підписку!

    Ваш промокод на знижку - banana. Вам також надіслано листа на пошту. Будь ласка, перевірте її і додайте нас у контакти. Якщо листа довго немає, перевірте папку "Спам".

     

    P.S. Промокод вводиться у спеціальне поле на сторінках "Кошик" або "Оформлення замовлення". Якщо Ви не знаєте, як користуватися промокодом, дивіться інструкцію "Як зробити замовлення", яку можна знайти у вкладці меню "ІНФО".